Разделы:
АВТОновости АВТОфото АВТОвидео АВТОспорт АВТОбазар АВТОфорум АВТОразборки АВТОинфо АВТОюмор АВТОрейтинг АВТОкаталог СТО Участники Про iCAR Лошади АВТОмагазины
АВТО поиск:
Реклама

Помічник для водія: керуй функціоналом автомобіля за допомогою голосових команд

Помічник для водія: керуй функціоналом автомобіля за допомогою голосових команд
19/04/2018 13:20
19/04/2018 13:20

Як цифрові дисплеї і асистенти з голосовим управлінням кардинально змінюють водіння

~Інтерфейс взаємодії людина-машина (HMI) дозволить абсолютно по-новому подивитися на світ водіння.
~Інтелектуальний командний центр: водій керує функціоналом автомобіля за допомогою голосових команд і сенсорного екрану з тактильним відгуком.
~Штучний інтелект в кабіні водія: HMI думає наперед і розставляє пріоритети
Центральний бортовий комп'ютер повністю контролює HMI.


Хильдесхайм, Лас-Вегас. Ось уже протягом багатьох років сенсорні екрани, технології розпізнавання рукописного тексту і управління жестами поступово приходять на зміну традиційним механічним кнопкам і перемикачам в автомобілі. І це негативно позначається на безпеці дорожнього руху: адже управління навігаційною системою, бортовим комп'ютером або радіо відволікає водія від керування транспортним засобом. На виставці CES 2018 у Лас-Вегасі компанія Bosch представила інтелектуальну технологію, яка дозволяє водієві концентруватися саме на управлінні автомобілем і не відводити погляд від того, що дійсно важливо - дороги. «Ми просто навели порядок в салоні автомобіля. Чим складніші системи використовуються в сучасних автомобілях, тим простішими і інтуїтивними повинні бути системи управління», - розповідає доктор Штеффен Бернс, президент компанії Bosch Car Multimedia.

Штучний інтелект допомагає перетворити інтерфейс «людина - машина» (HMI) в командний центр, який думає наперед. «Початковий функціонал зі штучним інтелектом надає інтерфейсу HMI важливі відомості про водія, транспортний засіб і навколишнє середовище. Це дозволяє системі заздалегідь продумувати і здійснювати настройку дисплеїв і елементів управління таким чином, щоб вони завжди відповідали кожній конкретній ситуації», - продовжує Бернс. Крім того, саме на таких відомостях фахівці компанії Bosch грунтуються при розробці технологій автоматизації управління автомобілем. Тут інтерфейс HMI також є основним елементом, що дозволяє людині оптимально взаємодіяти з автомобілем.

Керуйте інтерфейсом HMI, не відволікаючись від водіння
За даними Технологічного центру Allianz, 63% водіїв в Німеччині керують системами навігації в своїх автомобілях під час водіння, 61% водіїв перемикає радіостанції і 43% переглядають складні меню бортового комп'ютера. Такі відволікаючі фактори є однією з найпоширеніших причин аварій. «Наше завдання - зробити HMI надійним помічником у будь-якій ситуації», - додає Бернс.

В основі функціоналу інтерфейсу HMI лежить асистент з голосовим управлінням, що реагує на мову людини. Він навіть має здатність розпізнавати ті чи інші діалекти. Завдяки технології розуміння природної мови (NLU) водії можуть розмовляти з асистентом Кейсі (Casey), як з пасажиром. Ще одна перевага Кейсі - її здатність думати наперед. За допомогою штучного інтелекту вона може навчитися прогнозувати ймовірні пункти призначення в залежності від часу доби, а коли їй дається команда включити радіо, вона може зробити це з урахуванням переваг водія: наприклад, вранці включити новини, а ввечері - музику.

Цифрові дисплеї підвищують рівень безпеки
90% інформації, одержуваної нами від органів чуття, становить візуальне сприйняття. Це означає, що важлива для водія інформація завжди повинна знаходитися в прямому полі зору. Це досягається за допомогою цифрових дисплеїв в салоні. На сьогоднішній день недостатньо просто стежити за швидкістю, числом оборотів двигуна і дистанцією. Інтелектуальні алгоритми, які самі навчаються, фільтрують і виставляють пріоритет по даним. Наприклад, якщо дорога слизька, в прямому полі зору водія негайно виводиться попереджувальний сигнал, а менш важлива інформація (така, як назва радіостанції) перекладається на інший дисплей. Це допомагає водієві зосередитися на дорозі. Що стосується управління інформаційно-розважальними системами, системою кондиціонування і радіо, у сенсорних дисплеїв і центральних панелей управління є один істотний недолік: щоб вводити потрібні команди, водієві необхідно дивитися на екран. На швидкості 50 км / год, якщо водій відведе погляд від дороги навіть на дві секунди, машина встигне проїхати 30 метрів; на швидкості ж 120 км / год при русі по трасі це відстань перевищить 60 метрів - і це відстань автомобіль проїде наосліп. «Дисплеї з тактильним відгуком швидко наберуть популярність. Адже вони полегшують керування величезною кількістю функцій – наприклад: радіо і телефоном. При цьому вони дозволяють управляти функціоналом швидше, простіше і, що найважливіше, безпечніше», - розповідає Бернс.

Елементи управління, які відображаються на сенсорному екрані, відчуваються як фізичні кнопки. Завдяки цьому водії можуть краще контролювати будь-які свої дії і приділяти більше уваги ситуації на дорозі.

Центральний бортовий комп'ютер керує інтерфейсом
Дисплеї, інформаційно-розважальні системи, голосове управління: одним з наслідків удосконалення технологій в салоні є підвищення вимог до обчислювальних потужностей, проводки та архітектури бортових мереж. В сучасних транспортних засобах дисплеями і електронними приладами керують 5, 10, а то і 15 електронних контролерів. Для координації інформації, яка відображається на всіх дисплеях, необхідні великі обчислювальні потужності. У майбутньому компанія Bosch планує організувати роботу всього інтерфейсу HMI на основі бортового комп'ютера, а також інтегрувати більш широкий функціонал в єдиний центральний процесор. Це дозволить зводити і синхронізувати всі дані інформаційно-розважальної системи, показники панелі приладів і іншу наведену інформацію таким чином, щоб ними можна було керувати з будь-якої частини транспортного засобу в кожен конкретний момент часу. «Це пропонує водіям і пасажирам практично безмежні можливості регулювання системи кондиціонування, навігаційної системи або, наприклад, перемикання радіостанцій з будь-якої точки автомобіля», - пояснює Бернс. Крім того, зменшення кількості контролерів також дозволить звільнити простір для встановлення інших приладів, знизити масу автомобіля і прискорити розробку нових транспортних засобів. А в майбутньому завдяки бездротовим оновленням бортовий комп'ютер, а разом з ним і весь інтерфейс HMI будуть завжди підтримуватися в актуальному стані з тією ж легкістю, як сьогодні смартфони.
Источник BOSH





АВТОновости
Помічник для водія: керуй функціоналом автомобіля за допомогою голосових команд
19/04/2018 13:20
19/04/2018 13:20
Штучний інтелект допомагає перетворити інтерфейс «людина - машина» (HMI) в командний центр, який думає наперед. «Початковий функціонал зі штучним інтелектом надає інтерфейсу HMI важливі відомості про водія, транспортний засіб і навколишнє середовище.


Реклама

Запчасти
Онлайн сервис по поиску автозапчастей в Украине
АВТОфото 
Фотозвіт про поїздку до зони АТО  від БУЛАВИ
11/11/2014 16:17
11/11/2014 16:17


Cальто на автомобиле
18/02/2013 11:08
18/02/2013 11:08


Новая Mazda6 Фотогалерея
05/02/2013 11:25
05/02/2013 11:25


Ралли Наваль 2011
04/10/2011 12:33
04/10/2011 12:33


Ралли Мариуполь 2011
18/05/2011 17:31
18/05/2011 17:31


Наклейки на авто 2АВТОинфо 
Літо - це час для оновлень, відпочинку і підкорення нових доріг. Щоб після зими автомобіль служив без нарікань, потрібна ретельна перевірка стану автомобіля. Правильно зробити це допоможуть кілька простих порад фахівців

Шкаф инструментальный используется для размещения ручного электроинструмента, автосервисного оборудования, автозапчастей и рабочей документации. Шкаф инструментальный

Новичкам в газовой теме бывает тяжело сориентироваться в большом количестве предложений ГБО. Какие бывают установки и от чего зависит их цена, рассказывает представитель компании «Время Газа».Сколько стоит перевести машину на пропан  газ

СТО 














АВТОразборки 










  При использовании материалов обязательно указывать гиперссылкой на: www.iCAR.com.ua