GM та LG Energy Solution представили революційну технологію LMR-батарей для електромобілів
13 травня 2025 року General Motors (GM) і LG Energy Solution оголосили про прорив у розробці літій-марганцевих (LMR) призматичних батарейних елементів, які будуть використовуватися в майбутніх електричних пікапах і позашляховиках GM. Ця співпраця стала черговим етапом партнерства між двома компаніями, які прагнуть вивести на ринок інноваційні рішення для електромобільності.
LMR-батареї, які GM планує вперше застосувати в електромобілях, обіцяють на 33% вищу щільність енергії порівняно з найкращими літій-залізо-фосфатними (LFP) елементами при аналогічній вартості. Завдяки більшій частці доступного марганцю в катодах, ці батареї дозволяють знизити залежність від дорогого кобальту, забезпечуючи при цьому більшу ємність і кращу продуктивність. Ultium Cells, спільне підприємство GM і LG Energy Solution, розпочне комерційне виробництво LMR-елементів у США до 2028 року, а попереднє виробництво стартує на потужностях LG Energy Solution наприкінці 2027 року.
Нова технологія дозволить електричним пікапам GM досягти запасу ходу понад 400 миль, одночасно значно знизивши витрати на батареї порівняно з сучасними високонікелевими рішеннями. "Ми впроваджуємо марганцеві батареї, щоб забезпечити преміальний запас ходу та продуктивність за доступною ціною, особливо для електричних пікапів", — зазначив Курт Келті, віце-президент GM з питань батарей і сталого розвитку.
Розробка LMR-технології велася в Центрі інновацій батарейних елементів GM Wallace у Воррені, штат Мічиган, де інженери вдосконалили катодні матеріали, електроліти та процеси складання. LG Energy Solution, яка володіє найбільшим у світі портфелем патентів на LMR-технології (понад 200 патентів), почала дослідження в цій сфері ще у 2010 році. "Ці LMR-елементи — результат багаторічних досліджень і інвестицій, і ми раді втілити їх у майбутніх пікапах GM", — сказав Вонджун Су, виконавчий віце-президент LG Energy Solution.
Цей проєкт не лише зміцнює позиції GM у сфері американських інновацій, а й підтримує стратегію сталого розвитку завдяки локальному видобутку матеріалів, таких як літій і марганець, у Північній Америці.
LMR-батареї, які GM планує вперше застосувати в електромобілях, обіцяють на 33% вищу щільність енергії порівняно з найкращими літій-залізо-фосфатними (LFP) елементами при аналогічній вартості. Завдяки більшій частці доступного марганцю в катодах, ці батареї дозволяють знизити залежність від дорогого кобальту, забезпечуючи при цьому більшу ємність і кращу продуктивність. Ultium Cells, спільне підприємство GM і LG Energy Solution, розпочне комерційне виробництво LMR-елементів у США до 2028 року, а попереднє виробництво стартує на потужностях LG Energy Solution наприкінці 2027 року.
Нова технологія дозволить електричним пікапам GM досягти запасу ходу понад 400 миль, одночасно значно знизивши витрати на батареї порівняно з сучасними високонікелевими рішеннями. "Ми впроваджуємо марганцеві батареї, щоб забезпечити преміальний запас ходу та продуктивність за доступною ціною, особливо для електричних пікапів", — зазначив Курт Келті, віце-президент GM з питань батарей і сталого розвитку.
Розробка LMR-технології велася в Центрі інновацій батарейних елементів GM Wallace у Воррені, штат Мічиган, де інженери вдосконалили катодні матеріали, електроліти та процеси складання. LG Energy Solution, яка володіє найбільшим у світі портфелем патентів на LMR-технології (понад 200 патентів), почала дослідження в цій сфері ще у 2010 році. "Ці LMR-елементи — результат багаторічних досліджень і інвестицій, і ми раді втілити їх у майбутніх пікапах GM", — сказав Вонджун Су, виконавчий віце-президент LG Energy Solution.
Цей проєкт не лише зміцнює позиції GM у сфері американських інновацій, а й підтримує стратегію сталого розвитку завдяки локальному видобутку матеріалів, таких як літій і марганець, у Північній Америці.
23 квітня 2025 року Lexus представив абсолютно новий ES на світовій прем’єрі під час Шанхайського автосалону (Auto Shanghai 2025), який триватиме до 2 травня. Ця модель стала другим із трьох нових BEV від Lexus, запланованих до випуску до березня 2026 року, і знаменує початок нової ери електрифікації бренду в рамках прагнення до вуглецевої нейтральності.
|
Компанія Toyota вразила відвідувачів нещодавньої виставки у Японії, представивши інноваційний концепт мобільності, який виглядає як транспорт із наукової фантастики. Про це йдеться в анонсі Toyota Times від 31 березня 2025 року. Новинка, створена командою інженерів Toyota, привернула увагу тисяч відвідувачів, які вишикувалися в довгі черги, щоб протестувати її на власному досвіді.
|
Компанія Lexus порадувала шанувальників анонсом оновленого кросовера UX 300h, який поєднує в собі елегантний дизайн, покращену гібридну систему та інноваційні рішення для комфортної їзди. Презентація новинки відбулася 13 березня 2025 року
|
27 березня 2025 року GMC анонсувала оновлену версію свого електричного пікапа — 2026 GMC Sierra EV, який став значно доступнішим і отримав розширену лінійку комплектацій. Нова модель стартує з ціни $64,495 (включаючи доставку), що на $25,000 дешевше порівняно з версією 2025 року, роблячи її серйозним конкурентом на ринку преміальних електричних пікапів.
|
17 квітня 2025 року Volkswagen Group оголосила про дебют своєї першої власної системи автоматизованого водіння (ADAS) на Auto Shanghai 2025, що стала значним кроком у реалізації стратегії "In China, for China". Розроблена спеціально для складних дорожніх умов Китаю, ця AI-підтримувана система забезпечує бездоганний і максимально безпечний досвід водіння, досягаючи рівня автоматизації 2++ із перспективою розвитку до рівня 3 і вище.
|
9 червня 2025 року Cadillac оголосив про випуск 2026 OPTIQ-V, нової моделі у п’ятому поколінні V-Series, що підносить бренд на новий рівень продуктивності. Цей електричний SUV із динамічним дизайном і спортивним духом пропонує 519 к.с. і 650 фунт-фут крутного моменту (880 Нм) у режимі Velocity Max, розганяючись до 60 миль/год за 3,5 секунди. "V-Series продовжує формувати спадщину Cadillac, даруючи клієнтам незабутні враження від водіння", — заявив Джон Рот, віце-президент Global Cadilla
|
23 квітня 2025 року Toyota Motor Corporation представила на Auto Shanghai 2025 у Шанхаї, Китай, два нових електромобілі (BEV) — Toyota bZ7 та Lexus ES, розширюючи свою лінійку батарейних електромобілів у рамках багатопрофільної стратегії для досягнення вуглецевої нейтральності. Про це йдеться в офіційному повідомленні компанії.
|
13 травня 2025 року General Motors (GM) і LG Energy Solution оголосили про прорив у розробці літій-марганцевих (LMR) призматичних батарейних елементів, які будуть використовуватися в майбутніх електричних пікапах і позашляховиках GM. Ця співпраця стала черговим етапом партнерства між двома компаніями, які прагнуть вивести на ринок інноваційні рішення для електромобільності.
|
15 травня 2025 року GMC анонсувала оновлення своєї моделі HUMMER EV 2026, яка стала ще потужнішою та технологічнішою завдяки новій програмній функції King Crab для бездоріжжя та прискоренню до 2,8 секунди у версії Carbon Fiber Edition. Цей електричний супертрак, який започаткував новий сегмент EV-супертраків, тепер доступний у комплектаціях Pickup і SUV, пропонуючи неперевершені можливості для бездоріжжя та преміальний комфорт.
|
21 травня 2025 року Toyota Motor Corporation презентувала світу новий RAV4 на заході в Японії, оголосивши про плани запуску моделі на японському ринку до кінця фінансового 2025 року. Шосте покоління популярного кросовера, який з 1994 року визначає сегмент кросовер-SUV, отримало оновлення під концепцією "Life is an Adventure", щоб відповідати активному стилю життя.
|
15 травня 2025 року Toyota Motor Corporation оголосила про розширення своєї лінійки батарейних електромобілів (BEV) у Північній Америці, представивши новий bZ Woodland у рамках багатопрофільної стратегії для досягнення вуглецевої нейтральності. Прем’єра моделі відбудеться на заході з запуску нових автомобілів, організованому Toyota Motor North America (TMNA), з 19 по 21 травня. Продажі bZ Woodland у Північній Америці розпочнуться на початку 2026 року, а японська версія, bZ4X Touring, з’явиться навесні 2026 року.
|