TOYOTA GAZOO Racing прагне здобути перемогу на 6 Hours of Imola у WEC 2025
TOYOTA GAZOO Racing готується до другої гонки сезону 2025 року у FIA World Endurance Championship (WEC) — Six Hours of Imola, яка відбудеться 20 квітня в Італії. Після складного старту сезону в Катарі, де команда посіла п’яте та шосте місця, чинні чемпіони серед виробників прагнуть повернутися на подіум на трасі, де минулого року вони здобули перемогу. Про це йдеться в анонсі на сайті Toyota Gazoo Racing від 10 квітня 2025 року.
Команда виступить із двома болідами GR010 HYBRID: автомобіль №7 пілотуватимуть Майк Конвей, Камуї Кобаяші та Нік де Вріс, які фінішували шостими в Катарі, а №8 — Себастьян Буемі, Брендон Хартлі та Рьо Хіракава, які здобули п’яте місце. Траса в Імолі, Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari, має особливе значення для Toyota, адже минулорічна перемога стала для команди початком успішного шляху до обох титулів чемпіонату.
Цьогорічний етап в Імолі стане першим із трьох європейських раундів, що завершаться 24-годинною гонкою в Ле-Мані в червні. На трасі довжиною 4,909 км змагатимуться 18 гіперкарів від восьми виробників, включно з Alpine, Aston Martin, BMW, Cadillac, Ferrari, Peugeot і Porsche, а також 18 автомобілів класу LMGT3. Гоночний вікенд розпочнеться 18 квітня з двох 90-хвилинних вільних практик, а кваліфікація та Hyperpole відбудуться в суботу, 19 квітня, о 15:10 за центральноєвропейським часом. Старт гонки запланований на 13:00 у неділю.
«Ми маємо приємні спогади про Імолу минулого року, де здобули єдину перемогу для автомобіля №7», — зазначили в команді. TOYOTA GAZOO Racing налаштована повторити успіх, використовуючи досвід і командну роботу, щоб кинути виклик конкурентам у боротьбі за титули.
Команда виступить із двома болідами GR010 HYBRID: автомобіль №7 пілотуватимуть Майк Конвей, Камуї Кобаяші та Нік де Вріс, які фінішували шостими в Катарі, а №8 — Себастьян Буемі, Брендон Хартлі та Рьо Хіракава, які здобули п’яте місце. Траса в Імолі, Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari, має особливе значення для Toyota, адже минулорічна перемога стала для команди початком успішного шляху до обох титулів чемпіонату.
Цьогорічний етап в Імолі стане першим із трьох європейських раундів, що завершаться 24-годинною гонкою в Ле-Мані в червні. На трасі довжиною 4,909 км змагатимуться 18 гіперкарів від восьми виробників, включно з Alpine, Aston Martin, BMW, Cadillac, Ferrari, Peugeot і Porsche, а також 18 автомобілів класу LMGT3. Гоночний вікенд розпочнеться 18 квітня з двох 90-хвилинних вільних практик, а кваліфікація та Hyperpole відбудуться в суботу, 19 квітня, о 15:10 за центральноєвропейським часом. Старт гонки запланований на 13:00 у неділю.
«Ми маємо приємні спогади про Імолу минулого року, де здобули єдину перемогу для автомобіля №7», — зазначили в команді. TOYOTA GAZOO Racing налаштована повторити успіх, використовуючи досвід і командну роботу, щоб кинути виклик конкурентам у боротьбі за титули.
TOYOTA GAZOO Racing прагне продовжити переможну серію на Safari Rally Kenya у своєму 100-му ралі WRC
Команда TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team готується відзначити своє 100-е ралі у чемпіонаті світу з ралі (WRC) на легендарному Safari Rally Kenya, яке відбудеться 20–23 березня 2025 року.
|
7 березня 2025 року стало знаковим днем для світу автоспорту: Cadillac Formula 1 Team отримала остаточне схвалення для участі у Формулі-1, приєднавшись до перегонів із березня 2026 року. Команда, підтримувана TWG Motorsports та General Motors (GM), обіцяє привнести американську інженерну майстерність на найпрестижнішу гоночну арену світу.
|
5 березня 2025 року Chevrolet вразила світ автоспорту, представивши концепт електричного позашляховика Silverado EV ZR2, який візьме участь у легендарних перегонах Mint 400. Цей повністю електричний пікап із тримоторною силовою установкою потужністю 1100 кінських сил демонструє амбітний крок бренду у поєднанні передових технологій та off-road можливостей.
|
TOYOTA GAZOO Racing готується до другої гонки сезону 2025 року у FIA World Endurance Championship (WEC) — Six Hours of Imola, яка відбудеться 20 квітня в Італії. Після складного старту сезону в Катарі, де команда посіла п’яте та шосте місця, чинні чемпіони серед виробників прагнуть повернутися на подіум на трасі, де минулого року вони здобули перемогу.
|