Goodyear презентував нову високошвидкісну шину Eagle F1 Asymmetric 3 SUV
Нова високошвидкісна шина забезпечує коротший гальмівний шлях в порівнянні з попередницею.
Київ, квітень 2018 – Goodyear представляє Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, новітню шину з асиметричним малюнком протектора. Її характеристики сфокусовані на оптимізованому гальмуванні і керованості в будь-яких дорожніх умовах.
Сила зчеплення
Ключовою особливістю нової шини Eagle F1 Asymmetric 3 SUV є унікальна технологія Active Braking Technology. Завдяки їй контактна поверхня шини з дорогою збільшується при гальмуванні і відповідно, зростає зчеплення, що дозволяє скоротити гальмівний шлях як на сухій, так і на мокрій дорозі.
Технологія Grip Booster – це спеціальна гумова суміш, яка збільшує «прилипання» шини до дороги, - і це друга особливість, яка посилює зчеплення шини з асфальтом. Випробування інституту TUV Sud, проведені на замовлення Goodyear, підтвердили основні переваги шини.
На сухих і мокрих дорогах шина Eagle F1 Asymmetric 3 SUV демонструє менший гальмівний шлях на 1,2 метра
Стабільне керування
Інженери Goodyear довго працювали над поліпшенням конструкції шини за допомогою нової технології SUV-Optimized Construction. Нові нитки корду в різних шарах допомагають поліпшити керованість автомобіля на високій швидкості, підвищити жорсткість шини в поворотах і зменшити знос протектора. Для подальшого зменшення зносу також був оптимізований малюнок самого протектора.
Згадані функції об'єднані з UHP Cool Cushion Layer – технологією, яка зменшує опір коченню, що призводить до підвищення ефективності використання палива.
«Гальмування є одним з найбільш важливих аспектів шини, особливо на мокрій дорозі. Тому ми дуже раді тому, що тести показують покращені характеристики шини Eagle F1 Asymmetric 3 SUV. Головний успіх наших інженерів – це скорочення гальмівного шляху на мокрій і сухій дорозі в порівнянні з нашими основними конкурентами», - сказав Майк Рітокоскі, директор з маркетингу Goodyear Europe.
Київ, квітень 2018 – Goodyear представляє Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, новітню шину з асиметричним малюнком протектора. Її характеристики сфокусовані на оптимізованому гальмуванні і керованості в будь-яких дорожніх умовах.
Сила зчеплення
Ключовою особливістю нової шини Eagle F1 Asymmetric 3 SUV є унікальна технологія Active Braking Technology. Завдяки їй контактна поверхня шини з дорогою збільшується при гальмуванні і відповідно, зростає зчеплення, що дозволяє скоротити гальмівний шлях як на сухій, так і на мокрій дорозі.
Технологія Grip Booster – це спеціальна гумова суміш, яка збільшує «прилипання» шини до дороги, - і це друга особливість, яка посилює зчеплення шини з асфальтом. Випробування інституту TUV Sud, проведені на замовлення Goodyear, підтвердили основні переваги шини.
На сухих і мокрих дорогах шина Eagle F1 Asymmetric 3 SUV демонструє менший гальмівний шлях на 1,2 метра
Стабільне керування
Інженери Goodyear довго працювали над поліпшенням конструкції шини за допомогою нової технології SUV-Optimized Construction. Нові нитки корду в різних шарах допомагають поліпшити керованість автомобіля на високій швидкості, підвищити жорсткість шини в поворотах і зменшити знос протектора. Для подальшого зменшення зносу також був оптимізований малюнок самого протектора.
Згадані функції об'єднані з UHP Cool Cushion Layer – технологією, яка зменшує опір коченню, що призводить до підвищення ефективності використання палива.
«Гальмування є одним з найбільш важливих аспектів шини, особливо на мокрій дорозі. Тому ми дуже раді тому, що тести показують покращені характеристики шини Eagle F1 Asymmetric 3 SUV. Головний успіх наших інженерів – це скорочення гальмівного шляху на мокрій і сухій дорозі в порівнянні з нашими основними конкурентами», - сказав Майк Рітокоскі, директор з маркетингу Goodyear Europe.
Castrol виповнилось 125 років, ми дивимося у майбутнє з новою стратегією. Як і личить світовому бренду, в цьому ювілейному році Castrol представляє нову сміливу стратегію «Попереду, Вище, Швидше».
|